onsdag 26 september 2007

lovefool!!

Hallon. jag vill ha hallon + glass.nuuu! Men orkar inte. JA! idag har jag orienterat på södra berget.. efter första kontrollen ("statitionen") gick vi tre-fyra km fel.. så vi vände å fick till slut alla stämplar å signaturer. Gick bättre än vad jag trodde, eftersom jag är så skillad på att gå i skogen, sant. började 9.30 å var i mål 12.00..var väl ganska bra..ändå. Aja å i målet fick man korv med bröd, gott? korven var typ värmd i mikron och ett bröd två meter tjockt å 7kt torrt..var ingen succé dirr men gick ju ner. Påtala om gick ner, så fick jag GÅÅÅÅ ner från Sberget ner till navet sen, det var jobbigt kan jag säga, efter dessa mil i skogen. skoskav och fotont har jag nu å så. När jag äntligen kom hem la jag mig och sov direkt.. sov från halv tre, till halv sex. sen lagade jag mat till mig själv och kom på att jag borde bli kock? jag är fantastiskt bra på matlagning, aha. efter födan såg jag Idol men orkade bara titta på Sam och michel. sam är wonderbar. Nuuu längtar jag till helgen!!Tänk vad fort den här veckan har gått? imorn äre torsdag, det räknas som helg faktis. Schönt! fredag blir det bio och mys med min älskling och lördag blir det umgänge med liiisa!! ska bli en bra helg. Nu ska jag...öfa på läxan. Tjohej! Jesper, my beloved <3 <333<3

Inga kommentarer: