torsdag 25 oktober 2007

I'm so poor, won't you lend me some money

miss li är skiten!?
längesen jag skrev nu igen, men de blir lätt så att man glömmer bort den här sidan.. men nu skriver jag, mjeheh! den här veckan har gått schitasegt.. men fredag imorn och helg. sen lov!!!! schöööööönt eller vadå!?
igår var alla spin-students i auuen å såg en teater av en svensk kvinna som bott i LA i 12 år, hon var duktig.. snygg åxo. sen efter de hade vi holehour i 3 timmar typ, så då orkade inte jag å stintan, så vi åkte hem till mig och hoppade sista lekkan, hem till mig å såg the holiday (L) min nuvarande bästa film :') jude law och cameron diaz <3 tjärlek.
oh juste, jag köpte en fräsch tröja igår åxo. svart o lila är den, gillar kolörerna.
idag kom jag hem för en timme sen kansche.. sen dess har jag ätit två macker och ett halvt singoalla paket och sett kalle och chokladfabriken ^^ den var dubbad, så orkade inte se den nå mer.. imorn blire stina-hela-dan. fän va najs azå. ska laga en romantisk middag åt henne också. me nnuuu regnar det.. ska se på en bra film tror jag.
puss på jesper, jude law, vin diesel, david beckham och josh hartnett.

Inga kommentarer: