måndag 8 oktober 2007

wedding song

det börjar gå nerför med min bloggkarriär.. har så mycket att stå i nowadays. måndag idag, helgen har varit lugn som vanligt.. skönast så. i fredags tog jag de bara lugnt med jesper å en rulle typ, hann även hända en del olyckor under kvällens gång ^^..sen lördag gick vi på stan i flera timmar typ! jag handlade jeans, tröja, underkläder, presse till stissa, å lite annat nödigt. kom hem till jesper vid fyra, började göra mig iordning åsåå, sen hem till stina o åt middag, hon hade gjort en god köttfärspajj PLUS en gooood tårta med skogshallon (?) i, he-he..internschämt. jag: stina, hämta ramlösa skogshallon åt mig!!
hon: är du dum i huvvet? dom är slut..dom ligger på tårtan. ( hon tänkte på björnbär)
ah men ialf, senare kom jesper hem till stina, och sen lite annat folk, då vart det lite dålig stämning så vi åkte hem till jesper, sen på surströmmings kalas, sen kände jag mig som en pensionär som vanligt, vi gick å la oss 10-11 tiden och klev upp 9 ^^ <3

idag har det varit skola yao. gjort almost-klart historia uppsats plus en av två svenska uppsatser. har matteprov på fredag, tränah!
ska vara rolig nu, herro

Inga kommentarer: