lördag 17 november 2007

Du kanske borde tänkt på hur du mår

du kanske borde tänkt på konsekvensen mer än kicken, idiot!

ahh tja! har typ aldrig varit såhär mätt, har nyss ätit en oxfilé macka :').. den var god faktiskt.
igår var jag ledig, så när jag vaknade hemma hos jesper var jag ensam där.. då gick jag o tränade, sen hem till honom o duschade o gjorde mig klar lite så., men det var två timmar kvar till jesper skulle komma hem! då slog jag på den bästa filmen i väärlden, hooligans <3 den är skitbra?!?!. älskar brittiska också.
iaf sen när jesper kom hade jag inte ätit nåt på hela dagen å då var klockan tre, så jag o jesper tänkte gå ner på stan och äta en matbit.. men då var pappa ändå påväg hem, då åkte vi med honom till ica o handla och sen hem till juniskär. vi såg på film igår, och bara myste, as mys. ikväll kunde han inte vara med mig så jag ska vara med lisa ikväll!:) längesen as usual.. vi ska titta på mattan och the kristet utseende på pipeline tror jag? hoppas det är trevligt, har aldrig varit där ;D men man har alltid trevligt med lisa satt ah..
nu ska jag duscha tror jag! hihi hejdå!

love ya, JESPER <3

Inga kommentarer: