måndag 10 december 2007

You really turn me on boy

miss li - oh boy, den ger mig minnen från i somras! när jag var med lisa. den låten, the cranberries - zombie, singoalla kakor och pippi på rymmen. lisa, vart är du?! träffar dig typ en gång om året numera.

idag började jag 10.20, kommer inte ihåg den första lektionen? vad gjorde vi.. jo vi läste ur en bok! ^^ animal farm, bästa boken. ne.. sen var det lunch, åxo skulle jag lägga på en kyckling på stinas tallrik då vart mattanten skitsur och skrek att man bara fick ta en kyckling per portion(?).. den var ju inte ens till mig!:(
aa, sen hade vi klassråd utan lärare, tyckte det mest var dumma punkter alla tog upp, typ att vi ska få bärbara datorer? DUMMASTE JAG HAR HÖRT PÅ LÄNGE! det finns en datasal och "datavagnar".. mest dum-robin och marlene som ville ha det.
sen matteprov, gick som förväntat, inte så bra med andra ord. tror att efter jul blir det mvg i matte! ellehh..?
efter skolan gick jag dirr till helex å tränade i en timme. darrade i benen efter passet, bra där! kunde känna mig stolt efter. sen åkte jag hem, gjorde mest makaroner och korv.

imorn är det längsta dagen på veckan, tisdagar = (U)...
kanske ska till jesper en sväng imorn, får se. han är min baby :) och vi ska till funäsdalen på jullovet ^^ ehh..

Kanske ska tillägna stina en rad också. hon är den enda som inte är efterblifen i min klass ungefär, å det är bra, för gick inte hon där hade jag bytt linje för long time ago!! tycker inte om min klass. heejdååååå! :)

Hey there delilah <3 Jesper <3

Inga kommentarer: