måndag 21 januari 2008

bababBababAaa

Ah men cha! Stina var inte på skolan idaaak! Så jag mia och hiphop girl gick på waynes och åt lunch/chillade läget. Det var mysigt faktis. Åt en bagel som var god. Sen när vi började, 13.30 hade vi svenska med våran nya svenska lärare BjöRNnNnN. Har jag träffat nån drygare och surare människa? Nej, det har jag inte. Jag känner redan nu att våran relation till varandra inte kommer att end up bra. Mm. Också stod han i två och en halv timme och pratade om sig själv ca. Det enda han lyckades få fram på den tiden var att han lyssnade på klassisk musik och gillade ironi. Då var jag ironisk, men det var tydligen inte roligt?... björn, björn, björn. åk hem till skogen igen. (haha)
Och den här veckan är Pascal pappa ledig hela veckan, så vi har inga lektioner med honom, schönt iofs. men blir så mycket hål hela tiden..

Idag har jag tränat med lisa, löpte 30 minuter bland annat, darr i benen!... sen åkte vi hem med en överfull buss. ramlade ett par tre gånger på de som stod next to me.
Sen när jag kom hem lagade jag en wonderbart god (as usual) middag till mig själv! Har sagt det förut, men säger det igen. Bli kock sanna!. Senare kom Lisa hit till mig, vi satt mest och såg Hooligans, brittiska <3<3.

Imorn ska vi se på vårshowen på Hedbergska..vårshow? Det är Januari.. Mattan ska sjunga två solo låtar, ska bli en upplevelse faktis, längesen jag såg (och träffade) kvinnan!! lycka till.

MEeeen, nu ska jag leka lite. Hejdå. Puss på min Jesper <3 Han är min ljus

Inga kommentarer: