måndag 14 januari 2008

I want to break free!

I'm falling in love, I'm falling in love for the first time, and this time I know it's for reaaaaal!

Hej! Idag har jag varit i skolan, inte gjort allt för mycket... Fick bland annat veta att våran svenska lärare ska svika oss! Han är den bästa läraren ju...... Aja, hoppas att vikarien duger. Efter skolan gick jag med Alice och träna, givande! (Givande är mitt bästa ord)

I helgen har jag tagit det lilla lugna och såråårå. I fredags tittade jag och Jesper på hockey först, sen åkte vi hem till mig och gjorde inget speciellt just. Sen lördag åkte vi in till stan, där vi köpte ett tv spel med Arvid, sen kom robin och tre till. Så vi såg mest på film, spelade tv spel och åt pizza den kvällen. Givande.

Nu sitter jag här, kom precis hem från mamma som kom hem idag från Egypten! Hon hade köpt lite sovenirer o snarra till mig.
Jag spelar Alfapet oxå..Som är mitt nuvarande bästa spel. Synd att alla andra är bättre bara...EHhHHhhhh

Till helgen ska jag göra nåt annat än att vara med Jesper, för första gången på flera månader. Jag ska vara med Maria! ^^ hoppas vi gör nåt kul. Men en dag ska jag vara med Jesper såklart:)
Nu ska jag break free...Hajdo!
Jesper är mitt bästa <3

Ps. Håkan hellström - en vän med en bil, Sååååååå sommar! (vill ha sommar!!!!!!!!!!!!!!!!mest)

Inga kommentarer: