onsdag 5 mars 2008

Drastiskt som sagt

men hej. nu har det hänt en grej här.. jag och stina skulle åka till stockholm idag, och allt var planerat, det skulle bli våren bestes sommer i derens liiihv.. men vad händer?!
jo, bäst jag tar det f rån början, du.
det började igår kväll när stina kom till mig, vi fikade skorpor med tre cm smör på. mm, så gott det var. sen gick vi upp till min dator och började bjuda på tågbiljetter på tradera, men EMBLA låg före oss hela tiden!? vi tyckte hon var en mur, så vi la ett maxbud på 100 kronor, ahhh!! då låg vi först resten av kvällen. vi gick och lade oss, ställde klockan på 2, för att kunna fortsätta bjuda, vi bjöd, kom upp i 105 kronor, och vi vann två...oj, tre. biljetter!! sen skulle vi betala dem, men så blev det ett felmeddelande, och det gick inte att betala!..vårens liv var förstört. men vi tänkte att vi kliver upp klockan fem och provar betala då åxo. men det gick fortfarande inte.. vilket resulterade i att vi inte kunde åka till stockholm, vi hade ju inga biljetter, jag menar. så här sitter vi i juniskär och minus grader, ska snart åka in till sundsvalls stad och shoppa lite där, som tröst. hm.. blir nog lite fräsa grejer tror jag, sen ska vi äta nånsvans. (t)

nä, nu ska jag duscha en sväng..tjoe bah!

Inga kommentarer: