söndag 9 mars 2008

snart är vi där igen.. sch00l. alltid lika trevfligt-...nähä?
har en hög med skolarbete som borde göras också, men det blir liksom aldrig av.. ska föchöka börja straxus.

den här helgen har iallafall spenderats i rambos hus med hunden. hundvakt nämligen, heeeh.. känner allergin i ögonen faktis. i fredags bakade jag bullar, nuns vad goda dom blev?! och på lördagen tyckte jag att det var tråkigt så jag bakade en tårta 8).. klart man ska unna sig, du.
det här lovfet har inte bestått mer än av annat än förtäring av föda och diverse konfektyr. har även inte tränat en enda gång, känner mig smal nu, du! nä. nu får vi ta nya tag.. hårdträning till veckan, sen blir det ju plötsligt påsklov också, hur mycket träning blir det då? plus en massa påskägg på det.. nääää!! kan inte sluta som jag gjorde i sexan. måste ta tag i detta!!

undra om man ska börja på en av de alla uppsatser jag har nu? hatar att säga att jag ska plugga, då känns allting så tråkigt i livfet. men så säger man att man inte ska plugga, för att man tror på sig själv att man kommer att göra det ändå, fast så gör man det inte? heh. trevligt det där, du.

jesper <3

hejdå pis

Inga kommentarer: