söndag 20 april 2008

10.21

happy, happy, happppppyy todayyyy.
jag var happy ett tag, tills jag märkte att alla sökte sig från gruppen. gruppen, det är jag. är det för att klockan är så lite som ingen svarar på mina sms? eller ingen är online på msn? men det är ju vackert väder!! då måste man kliva upp i tid.
igår rullade alice in mitt hår i massa rullar, så idag ser jag ut som en tant :) det här är mitt kortaste hår! huuuuuuur kort som helst och huuuuuur krulligt som helst. ser ganska britsigt ut faktis. också såg vi klart alla luna-avsnitt..hu, nu har vi inga kvar.. måste försöka hitta dårfinkar och dönickar.
jag vill åka till birsta. jag vill va med jesper. jag vill ha pengar.
men ingenting går i uppfyllelse, ql tjej, du.

nääää nu ska jag väl spela alfapet, det enda som inte sviker





bild på mitt hår ;D

Inga kommentarer: