torsdag 17 april 2008

22.33

mysig dag detta har varit rå! hade engelska nationella provf, nähä? var det bara jag som hade det? sen så har vädret varit mitt bästa väder! vår i mitt hjärta (L) fast sommar har större plats.
afffaff, imorse gick jag till brevlådan och där hittade jag en avi! så efter sch00l så åkte jag och pappsen och hämtade ut mina barnen på luna! har sett fyra avsnitt med alice. jag hatar torsten? han är så töntig och ful. men resten, mums <3
mellan all luna-tittning så tog jag en paus och gick på en promenad med lisa. mitt nya är promenad, så stimulerande och mysigt, speciellt i detta väder. alltid lika 3vligt att prata med lisis, och vi kom fram till att vi inte ska leka på lördag. vi ska leka om en och en halv vardag istället. oj. jag menar en och en halv vecka. (?)

imorgon är det fredag!!! då är det typ helg. då ska jag vara med min baby för ca första gången på en vecka eller någe. blir mys, du.

nu ska jag se på adam och eva :) hejdåh bah

Inga kommentarer: