onsdag 21 maj 2008

13.33

heil. det här är inte min dag känner jag.
börjar 14 idag, så jag sov hos jesper. vaknade vid halvelva, då råkade jag göra havregrynsgröt, sedan diskade jag och städade lite efter mig. sedan gick jag ner på helex, hade planerat att köra bodypump, men jag vågade inte gå in ensam. så jag sprang och gymmade. jag fick mina hetsandningar, kände att jag var helt tom på allting, hade inte ätit så mycket.
men annars gick det bra.. sedan duschade jag och bastade, som ett tidsfördriv.
vad bra det gick? nej. jag kom ändå hit vid ett.
pS! jag vägde mig på hellan, 54!!!! i somras sa jag att mitt mål var att väga 53 kg, då vägde jag ca 62. haha.
men jag tror att nästa mål är 50.

men. när jag kom till skolan, skulle jag äta min goda gröna banan. trodde jag. jag tog en tugga, men det var en såndär aaaaaas strääväärväv sträv banan, så det gjorde ont på tungan och typ fastande mellan tänderna, haha.
då gick jag ner i caféet och köpte en äppel. kom till skåpet och la in väskan, då tappade jag äpplet på golvet, jaa <3 precis vad jag alltid har drömt om. na.
då fick jag ingen äppel heller.
sedan gick jag och lämnade tillbaks en bok på bibblus, då ramlade jag i trappan typ.
nu svettas jag.

vill beställa en resa nuuu :( hatar det här?
snart är det svenska åzåzååxxå. tänker inte träna igen sedan.

MEN PUSS på dagN

Inga kommentarer: