torsdag 1 maj 2008

16.18

hej hej, hallå dagboken.
vahettereree.. igår var det sista april, och idag är det första maj. maj innebär nästan sommar asu. gårdagen firades med först en middag med diverse släktingar, sedan skjutsade simme mig och jesper till svartvik på en liten sammakomst, där var det lite folk och vi hade ganska trevligt. planen var ju egentligen att jag skulle hem till marianne igårkväll på lite föda med mera, men dit kom jag inte förns vid tio. jag och jesper åkte en buss till navet och sedan till marianne. på navet var det bråk.(HAha) en gäng fjortonåringar som slogs och skrek könsord. jag kunde inte göra annat än att skämmas. sedan kom det en buss, som vi åkte med hem till marianne, guuuuud vad trött jag var!? jag var osocial, sur och trött. till råga på allt så blev jag tvungen att gåå från marianne (vid city gross) ända ner till stan. var det långt? ja. var det skönt? nej. fick jag världens köttigaste skavsår? JA! : ( det blödde as mycket asu.
imorse vaknade jag med as ont i köttsåret, sedan kom mamma och hämtade mig, vi åkte till birsta. jag hittade en klänning som jag köpte. åh vilket kap! tänkte jag. men nu när jag kom hem så.. nää.. tror jag ska lämna tillbaks den.
ikväll ska ze guys hem till lisa och grilla! grilla är mitt godaste.
marianne kommer hit vid halvsju, sedan går vi bort dit :) det blir nog en trevlig kväll.
men nu ska jag..duscha. pong pogg!!

BÄhHhHH

Inga kommentarer: