måndag 19 maj 2008

18.36

måndag igen.
åkte till skolan vid nio, utan frukost. hade ingen engelska, så satt och väntade på marianne. hon skulle komma till datasalen när hon var klar med sitt nationella prov, så vi kunde gå och äta. kom hon? nej.
sen rang jag karln, då satt hon i matsalen. wiie, precis vad jag alltid har önskat mig! att gå ensam till matsalen. men då hade hon ätit upp, så då ville jag inte börja äta.
hade naturkunskap med tyskN. fick titta på fjärilar. usch. sedan fick jag äntligen mitt första mål för dagen, ett äpple <3 precis vad jag alltid har varit sugen på. jag hatar äpplen?
sedan gick jag till staden, mötte lisa, vi gick en sväng tills klockan var 4, då begav vi oss mot helex. spinnig halv fem. det var spinning lätt, 30 minuter, så vi skulle kunna springa efter oxå. men vad håller kvinnan där framme på med? det vart iaf en timme därinne. lite svettigt var det ju förstås, och det är ju aldrig trevligt. tack och lov finns dusch och tvål.

sedan kom pappa och hämtade oss, men jag tog över. jag är det bästa jag vet på att köra bil! körde från stan för andra gången i mitt liv, gick väldans bra, du.
så nu sitter jag här igen. med alla måndagsbestyr avklarade - skola, träna, hem.
ska titta på någon av filmerna jag hyrde igår nu :)
längtar inte till imorgon.

putts

(haha!)

Inga kommentarer: