torsdag 8 maj 2008

22.23

looking for some hot stuff!!!
jag är mitt gladaste nu
på naturkunskapen behövde vi bara rita lite fåglar och vi hade ingen datakunskap, fantastiskt! sen efter skolan gick jag hem till jespis, sedan kom papa och hämtade oss och vi åkte till min gammelmormor, guuud vad hon pratar? hon kan aldrig vara tyst, mycket underhållande faktis. fick en liten slant också:-)
sedan åkte vi till kvissle efter ca två timmar av prat och kaffe, då gick jag och jesper till alfoRNo och köpte en sallad. kul att man är stamkund!
attan: hEEEEEEEEEEEEEJ SANNA! det vanliga eller?
grabben. bara så film.
ja, sen åkte vi hem till mig och åt, sen åkte jesper hem...då kontaktade jag allur, så vi gick på en promenad och pratade om mitt kanske blivande sommarjobb. höhe. sälja_frukt_på_torget_girl!!!!11111
ja, nu är jag trött i benen, så tänkte se klart det sista på titanic. åh så romantiskt.

imorn! så ska jag och mysmarianne ha picnic:-) det ska bli mitt mysigaste. ska bli världens finaste väder, så det är bara wonderbart.

åh kärlek.
hejdåååå! putts

Inga kommentarer: