onsdag 7 maj 2008

23.01

gud vad sent! jag kom nyss hem alltså.. tänkte gå och lägga mig dirr, men var tvungen att kolla en grej på FC. men det var onödigt när jag hade kollat klart.
idag var det skola, nationellt prov som nog gick ganska okej, och sen slutade jag halvtvå. då gick jag och marianne runt på staden, plus en fika. fikade på barista, har endast varit där en gång innan, och då var det ogott, men det var värt att provas igen. as gott var det denna gång faktis! en chilimacka med parmaskinka och permesan. nuns.
sedan gick jag hem till jespis, faran vad äckligt dom har det! jag stod inte ut, så jag diskade en sväng. efter disken gick vi till hemköp (hehheeee) och köpte smoothie ingredienser. åh jag är mitt nyttigaste! hallon banan och mjölk, as gott vart det kan jag juuuu säga.
vid åtta satt jag och väntade på att min mor skulle komma och hämta mig, sedan ringer hon efter en halvtimme och säger att hon visst har glömt mig. vad är viktigare än sin egen dotter? NAaaaaaaaaada.
men då fick jag åka med pappa hem istället. därför jag kom hem nu. phu..
nu ska jag faktis se på titanic för fjärde kvällen irad. imorgon är det..torsdag :(

mmmmmm. du är den falskaste töntigaste och äckligaste människan jag har träffat. hejdo

blir ingen tjejmiddag för min del på fredag heller, var inte sugen för att ha en bland annat, sen så ahh.. blev massa grejer förstörda.

MENJGUEHFOUIRSHVFOISHEFUEGF.. olga! detta blev alldeles för seriöst. hejdåh

Inga kommentarer: