torsdag 5 juni 2008

10.38

Lycklig, lycklig - Ulf Lundell.
Ulf lundell får mig att tänka på resan till Spanien förra året. Haha.

Annars då? Annars har jag nyss haft historiaprov som inte gick allt för bra. Jag hade pluggat ganska mycket, men tydligen så dög det inte.
Hade betygssnack med Karla också, hade i snitt VG på allt jag har gjort. En del MVGn att tilläggas, några Gn. Så hon tyckte det var bäst om hon ger mig G. Fick trots allt G på det sista provet... Men till Stina sa hon att det provet inte hade någon betydelse alls för betyget hon skulle sätta. Kul att hon är schizofren. Tack för det, Karre.

Det är dövarmt ute och inne, svettas som faran. Jag vill åka hem och sola, absolut inte ha naturkunskap. Men nu ska jag snart äta lunch.. Hoppas Marren är klar med sitt prov snart.

Ca 2 veckor kvar till Turkiet, längtar som en.. kom inte på något fint jag kunde längta som, så jag skriver bara att jag längtar vetja.
Hejdå. Tack för det.

Inga kommentarer: