onsdag 11 juni 2008

16.53

Hej, nacka här! Idag är det onsdag. Idag blev jag klar med mitt första år på gymnasiet, bara två år kvar, det känns ju skönare än tre år iaf.
Nu ska jag snart åka och titta på min systers skolavslutning. Hon har 8 år kvar. Poor little rich girl, what does she know about misery!?.
Roligt att det regnar förresten! Precis vad jag alltid har önskat mig. Alltid det jag satt och drömde om förr.
På fredag bär det av på fjällvandring. Kommer vara utan mobiltelefon, så för att nå mig måste ni skicka röksignaler alternativt en brevduva.
Kommer hem på söndagkväll.
Fredag nästa vecka, midsommarafton, då åker jag till Turkiet. DÅ kan ni däremot nå mig på cellen.
Men nu ska jag gå till mitt favoritställe, spegeln.
Hejdå bah

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att vi inte kommer ses förrän om typ 4 veckor?! Känns inte riktigt bra duu! :( Har du tid i veckan eller?