tisdag 17 juni 2008

17.15

Kom alla mina små kycklingar!
Vi tööörsss inte för räävfen!

KOM ÄNDÅ.


Elleh?


Jag är nyss hemkommen från Björkön, där jag har spenderat denna sommarlovstisdag i Robins stuga tillsammans med just Robin och jesper. Tog ca femton år att komma dit med moped, när vi kom dit parkerade någon min moped snett, så den typ ramlade och stödet blev förstört. Nu är stödet fastknutet i ett byxresårssnöre, men det funkar ju....
Till storrrryn ja, vi kom dit, vi rodde ut en bit med båten (vi skulle fiska) sen skulle vi starta motorn. Efter ca 5343267 försök att få igång motorn utan lyckat resultat så gav vi upp. Vi rodde in till land och fiskade på en brygga istället.
Huuuuuuuu!!! Vad kallt det var. Istället gick vi in till stugah och lagade mat och kopplade av.
Sen åkte vi hem.
Nu är jag hemma, utan någon som helst aning om vad jag ska göra ikväll. Kanske ska till Jesper, men det känns som att det ligger 15 mil för långt borta, så vi får c.
Nu bjuder jag på en och annan bild från dagen.

PUzZ


Inga kommentarer: