onsdag 18 juni 2008

19.02

Fitness-sanna! Har nyss varit ute och sprungit i 30 minuter på löpbandet, nu rinner svetten i pannan och ner på fötterna, passa jag halkar?!

Har hunnit med allt på att-göra-listan idag också, men fick inget svar av sommarjobbsqwinnah.. Hon verkar inte så intresserad av mig längre?! elleh. Men har iaf växlat alla pengar nu, synd att jag inte har någon plånbok bara, kan ju inte dirr gå runt med en gul, lysande forexpåse utan att bli rånad.

Efter växlingen gick jag och alice en sväng på stan, letade febrilt efter en plånbok till mig. Dock utan resultat... vi tyckte det var lika bäst att gå och luncha oss, så vi gick till tant anci och fröken sara, mitt favoritställe och åt en sallad. Kyckling och halloumi med tzatsiki.

Sen skulle alice åka till birsta, då gick jag upp till pappas kontor och väntade på att vi kunde åka hem, tog endast ca 2 timmar, men det var ju underbárt. Fick mina biljetter av pappsen också :) känns så trevlo, åker i övermorgon.

Nu ska jag duscha, kanske göra mig någon form av föda, sen ikväll tror jag att jag ska se på fotboll (?).. jag hatar fotboll) med lisa, hennes väninna och alice. Men det kan väl va trevligt ändå?! Det man inte vet, det får man ta reda på.
Alice med kyckling & halloumisalladen

Inga kommentarer: