onsdag 16 juli 2008

18.24

Bara en och en halvtimme kvar till pappa kommer hem med mat åt mig.. haah. och just nu ligger jag och tittar på Mitt super x eller nåt, den är inte så bra? mina filmval är oftast inte så bra har jag märkt.
Det ryktas om en liten heliåsreunion med oss koola grabbar bara, lät ju kanske hur mysigt som helst! var tal om grill, kubb och lite sådant. ni får ursäkta om jag är lite påstridig men jag kan gärna tänka mig den här helgen som kommer, annars kommer jag inte ha något att göra de nhär helgen, hehehh :)
ja. nä. Det DÄR kan ju inte jaag bestämma :)

hej.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är bara det att Stinis jobbar hela helgen och börjar kvart över sex på morgonen så hon skulle inte riktigt kunna njuta då.. Men nästa helg!? Den som väntar på någe gott..

kkakan sa...

Det är bara det att Karin jobbar också hela helgen, så det passar sig bättre nästa helg!! :)