fredag 11 juli 2008

22.18

Ligger på simons rum och tittar på nån kackfilm på ettan... ettan? Kommer inte ens ihåg vad den heter, så bra är den. En erotisk thriller ska detta föreställa. Se den för all del...
Idag har jag ätit skitmycket, troligen mer än vad jag har ätit tillsammans de senaste två veckorna. Smalt. Eftersom jag känner mig lite friskare numera ska jag träna snart förhoppningsvis.
Imorn ska jag in på salong purple och städa och tjäna en hacka. Får bättre betalt på två timmars städning där än på en hel veckas arbete på torget, underbaart. Funderar strongt på att säga upp mig, elleh.
Nu är jag sugen på att duscha en jättelång varm dusch och sen lägga mig i en stor säng med massa duntäcken och titta på änglagård med en kall smoothie. Undra om det är det som jag borde göra. Jesper får givetvis vara med han å.
Förresten! Träffade mattan härom dan på bussen, var flera månader sen vi umgicks, så vi ska umgås imorn. Ska bli väldigt trevligt. Vi har en del att ta igen jag menar :) Attans då missar man Olle Ls fest. Nähä jag var inte ens bjuden!!!??!?!..

Dagens ord: Dasspapper

Inga kommentarer: