torsdag 3 juli 2008

9.27

Alltid när jag går och lägger mig sent vaknar jag astidigt, varför är det så?! man vill ju vila liksåm..
Igår iaf så var jag hos Alexander och grillade med massa folk, fast jag grillade inte, har kommit på att jag måste va typ laktosintolerant, för jag har alltid ont i magen ^^ men jaaaaa, vi grillade som sagt, sen åkte vi in till gatufesten på kvällningen, ganska roligt var det faktis. Sen träffade jag marre som skjutsade mig till statoil och köpte en vurre samt en gatufestbiljett, så nu har jag en sådan också. Sedan skjutsade han hem mig.
Ikväll blir det gatufest då. Ska se Gary moore, magnus uggla och kanske nån till, men det blir nog en tidig kväll ikväll. Ska spara mig till lördag då det är Håkan Hellström :)
Nu ska jag försöka sova en sväng igen.. trött jah, gnatt!

Inga kommentarer: