lördag 2 augusti 2008

11.15

Hej alla mina små kycklingar!
Igår blev jag bjuden på en jättegod middag hemma hos lisa, samt film och tilltugg. För allas trevnad borde folk sluta ställa fram tilltugg när jag är närvarande, blir så svullig och kan inte sluta äta hah. Sen av magkatarren blir ju ingenting bättre.
Köpte magkatarrspiller för ett tag sen, som jag känner att jag bara går upp i vikt på, så jag måste sluta äta dem, har hellre ont i magen faktis.
Idag blir det tennis med alice, sen får jag förhoppningsvis städa inne på purple idag istället för imorn, så jag kan åka till marias stuga imorgon tidigt, skulle vara mysigt. Om jag inte åker till hennes stuga imorn så vill jag hitta på nåt kul ikväll!! Vill inte du också det?
Nu ska jag iaf borsta tänderna sen kontakta alice och pappa.
Ha en kalaslördag!

Inga kommentarer: