fredag 22 augusti 2008

Disaster!

Igår kom alice till mig, också badade vi i mitt bubbel i några timmar, lyssnade på musik som påminde oss om sommaren som varit samt pratade girltalk, hur mysigt som helst.
Idag hade jag bestämt att jag skulle träna med filipo klockan 12, men så kunde jag inte kliva upp imorse, det gick inteeee, har aldrig varit så trött i hela mitt liv, så jag sov till typ kvart över tolv, sen fick jag dåligt samvete, men nu är det väl bra igen.
Det var bra väder ett tag, så jag satt ute och solade, men nu försvann solen så då gick jag in och kom på att jag inte har hunnit äta nåt idag? Tror jag måste gå ner och göra havregrynsgröt och lösa korsord.

Ikväll blir det antingen umgänge med lisa eller så blir det bara hemmakväll med mys. Beror på hur det ser ut där ute.
Men nu blir det iaf maaaatligt!

Puss på dig babu

Inga kommentarer: