måndag 11 augusti 2008

Höst...

Nu känns det i luften att hösten är på väg.. eller nä! Jag har ju massor kvar att göra den här sommaren vetja. Imorn åker jag på kryssning till Tallin, sen till helgen åker jag till marias stuga och bara myser hela helgen. Jag är aldrig mer pessimist_girl.
Igår hyrde jag film med mattan, såg den efterlängtade svenska dramat med Mikael Persbrandt och Lena Endre, den var dryg men rolig i vissa stunder. Älskar svenska draman, så den fungerade. Sen sov vi efter filmen, jag kunde inte somna förns typ vid två, och det blev inte bättre av att mattan pratar i sömnen. Kunde iaf somna till slut och vaknade vid elva, då gjorde jag en god gröt bestående av havregryn, vetekli och russin, jättegott!
Sen åkte jag in till stan med Lisa, vi gick på en shoppingrunda sedan vidare till Helex. Lisa var på coachmöte och jag tränade, vad lite jag svettades, elleh.
Nu ska jag städa på mitt rum, sen vänta på att alice kommer hem så jag kan gå dit och göra nåt.
PUZZ

Inga kommentarer: