söndag 10 augusti 2008

Tjyss

Sen jag var hos anna i fredags har det kliats i mina ögon och näsa, kanske är hennes tre golden retrivers som *sPöKaRr*, är ju som allergisk jag.
Igår var iaf en mycket trevlig kväll! Jag och maria lagade en gourmetmiddag till lisa och matilda som kom vid sju, vi samlade ihop oss, vi som ska åka till marias stuga nästa helg, mums! Så vi lyssnade på bra musik, åt god mat och planerade lite inför stugningen. Efter ett tag med sådant så gick vi hem till en av marias vänner på en liten tillställning, lagom mycket folk, trevligt osv. Sen kom vi hem på natten nån gång. Vi vaknade vid tolv, då åt vi vattenmelon sen åkte jag hem. Så nu sitter jag här igen, jättesugen på godis faktis.
Snart ska jag in på purple och städa, sen ikväll ska jag umgås med math min vän, längesen som vanligt. Nu blir det kanske en dusch här.
Piis
-tönt.

Inga kommentarer: