måndag 22 september 2008

Cheap monday

Tiden går fort när man har roligt, så nu är det måndag igen.. Varje söndag tänker jag att "Åh nu ska jag starta ett nytt och nyttigt liv fylllt av träning och inget godis, jag börjar imorn". Allt fungerar som det ska tills det blir tisdag, då tycker jag att jag borde få unna mig något gott, det är trots allt tisdag liksom? Men den här veckan har jag lovat mig själv att det inte blir nåt onyttigt. Målet måste uppnås!!

Helgen som varit har iaf varit svinrolig! Två klassfester och lite sömn för att summera det hela. Och igår som en liten avslutning av helgen blev det bio, Patrik 1,5, absolut värd att se. Lite seg ibland men rolig.
Idaaag har det varit skola. Har varit hur trött som helst hela dan och bara känt mig allmänt tjock.. Efter skolan blev det spinning med alice, sen hem dirr. Nu är jag hemma i mitt rum denna måndagskväll och har redan massor med förslag att göra nästa helg, snacka om poppiizz man är.
Nej nu ska jag gå och kolla om min tvättmaskin är klar. *LER*

HERrÅ

Inga kommentarer: