måndag 29 september 2008

Fast car

Sitter i detta nu och avnjuter enligt mig en typisk höstmusic, den jag alltid lyssnar på i hösttider, nämligen Tracy chapman! Kärlek till kvinnahn.
Tiden har gått fort idag, har hunnit med tre lektioner och mitt vanliga hål på måndagar, på hålet gick jag ner till stan och köpte en behövlig mascara och behövliga tuggummin. På sista lektionen var det roligt, alla är lite halvdryg mot lärarn för att hon är så mesig och har en kedja med nån grej på som ska föreställa en slägga runt halsen. Hon lyser upp tillvaron på måndagar.
Efter skolan sprang jag till helex där Alice och ett spinningpass väntade, gjorde väldigt bra ifrån mig assu! Stoltgirl.
Imorgon ska jag klippa mig, och på onsdag blir det Monica Zetterlund-konserten klockan 19 i kyrkohuset, kulturellt värre :)

Men nu ska jag massera mig själv lite, sen vara med min favvogranne Jing! Adiooos.

Inga kommentarer: