onsdag 3 september 2008

Fett

Jaha, då var den onsdagen snart förbi. Det har varit en låång dag idag.. försov mig lite imorse, så jag fick hetsa mig genom sminkproceduren och frukosten, sen in till skolan, träffade stina och satt och tittade på när dom lekte med sina sektintagningar. Sen spanska, och sedan flöt skoldagen på..
Efter skolan sprang jag, med en del snubblingar på vägen, in till stadens centrum för att införskaffa en tröja, sen upp till pappsens kontor för att få instruktioner angående det nya städjobbet jag har fått. Är man född till städerska kanske.
Körde hem från stan idag också, utan några som helst komplikationer-vilket resulterade i en middag på O'learys. En ganska angenäm upplevelse, lite svettigt var det ju förstås, och det är ju aldrig trevligt. Tack och lov finns dusch och tvål.
Jag var inte speciellt hungrig så jag åt bara en popcornskål, vitlöksbröd och tre fajitas. Lagomt det.
Sen skjutsade simon hem mig och hubbe i välbehåll.

Imorgon ska jag fasta. Gnatt.

Maria :)

Inga kommentarer: