torsdag 18 september 2008

History

Vad roligt att min klass plötsligt kom på att dom skulle byta ut samhällskunskapen mot historia den här lektionen, och eftersom att jag inte har historia så blev jag då tvungen att sätta mig i en äcklig datasal med datorer från 90-talet. Känns som att jag befinner mig i ett slumområde i Ryssland med tanke på hur det ser ut här inne.
Vad ska jag nu sysselsätta mig med fram tills resterande elever får lunch? Jag kan ju inte gå och äta själv, då kanske folk tror att jag inte har några kompisar? Och det har jag ju?
Nej nu ska jag läsa bloggar fram till klockan 11.20. Det tackar vi för..

Dagens händelse: Alices hund åt upp alla 36 bullar som hon hade bakat till sin klass. Alice kunde inte ta med sig några bullar till klassen. Det fann jag lustigt.
LoL

Inga kommentarer: