torsdag 11 september 2008

-SCH

Jag kom helt osökt att tänka på tiden i mitt liv då jag hela tiden citerade Anna ur Sunes sommar när hon blev sur på Rudolf för att Greklandsresan var för dyr. "Jag haaaatar diiig"
Det var en fin tid.
Idag har också varit en fin tid. Dagen har bestått av bland annat italienska psykologi och retorik. På psykologin skulle alla skriva en varsin lapp om alla personer i klassrummet och var dom tyckte om den personen. Jag fick fina lappar. Måste skryta med att det stod "Ser bra ut" på en hel deel lapps ;););) det gjorde mig lycklig i själen.
Slutade halvfem, då träffade jag Jesper också gick vi och åt sushi. Godaste jag vet! Sen tog jag en buss hem, och nu kom jag nyss hem? Vad sent jag kom hem, snart ska man gå och lägga sig.. men först ska jag skriva ett brev på spanska till min spanskalärare Margareta, som man inte får kalla maggan. Man kan missta henne för en raggare på 80-talet sa hon då.

Imorgon då? Då blir det skola med två lektioner, träna, städa kontor, shoppingrunda, sedan eventuellt någon slags sammankomst med några vänner. Mysa till det med lite fredagsmys sådär.
På återseende.

Inga kommentarer: