söndag 7 september 2008

skotrar, semester, höst?

Varför har jag börjat komma in i puberteten nu? Är jag inte lite väl gammal.

Iallafall så har min helg varit en lugn helg, var på biteline i fredags med marias familj, köpte godis och hyrde film. En nyttig fredag helt enkelt.
Stan på lördag med alice, letade jeans men hittade bara ett par mjukisbyxor som jag inte kunde motstå att köpa, lunch på tant anci, som för övrigt söker glad och positiv personal-nåt för mig. Köpte lite godis, igen, sen hem till alice och se på film tills jag somnade, vid elva, då gick jag hem och somnade direkt.
Drömde konstiga drömmar hela natten, vaknade vid tio, löste korsord, sen satte jag mig här.
Det var min helg.
Hoppas att nästa helg blir mer fartfylld och spännande.

Idag ska jag sy, städa och se på film. En såndär typisk söndag.. synd att det är bra väder bara.

Inga kommentarer: