söndag 14 september 2008

snödag eller söndag

Söndagens plus- och minuslista.

-
1. Riktigt ansträngande och jobbigt att skriva på ett tangentbord där jag har råkat dra loss en bokstav. L är borta... Så nu kan jag tillexempel inte skriva Lena lika lätt längre.
2. Känns som att jag har gått upp 14 kg och jag har ingen som helst motivation till att gå ut och springa.
3. När jag känner mig rultig så tröstäter jag, vilket resulterar i ännu fler kilon.
4. Jag har cirka 50 kronor att leva på fram till 30 september.
5. Jag vet inte om jag ska tratta eller platta håret imorgon.
6. Jag är sugen på att se madicken, men jag har ingen madickenfilm.
7. DET ÄR SVINKALLT UTE!!! Hatar Sverigeäckel.
8. Jag har ett plugg att göra.
9. Jag har fått jättemycket acne i hela pannan.
10. Ingen vill bjuda mig på klassfest.


+
1. Jag har ett ganska skönt schema.

Inga kommentarer: