tisdag 7 oktober 2008

I min lilla värld av blommor

Hade glömt att göra mitt tal till retoriken imorse, så det blev ju jättebra alltihop... Men vad gör det om hundra år!?
Sen hade jag ett geografiprov som gick sådär, råkade eventuellt skriva av Gustav på några frågor.. men vad gör det om hundra år?!
....Slutade vid tre, då stod jag med maria och matilda och pratade om viktiga saker i en timme på skolan, tills dom skulle iväg på training, då gick jag en sväng på stan ensam och jag hittade lite småsaker som jag ska köpa på torsdag eller fredag.
Fredag ska jag vara med min stinjuice hela dan! :) Vi ska ha mysigt.


Tydligen så har vi cooper testet imorn? Eller är det jag som har missförstått? Kul att jag kommer vara sämre än mytomanen him self på springning...har inte sprunge sen i sommras, därav fetman också. Näää ska nog ut och värma upp inför morgondagen nu! Fyfaon... inte alls sugen.
Jag och Stina i sjuan!!! Foer heelvede





Dagens låt: Lasse stefanz- en man som han

Inga kommentarer: