tisdag 28 oktober 2008

We belong together

Nu är jag precis hemkommen från en tvådagars i huvudstaden med mamma som har bestått av shopping och ätning :) har varit mycket mysigt och jag har gjort av med mycket pengar... Tur att man har obegränsat med pengar.
Har iaf köpt lite kläder, smink och behövliga springlurar. Men kul att det inte fanns ett endaste par uggs i hela stockholm?!? Så jag rang till dna i svallen och la undan dom, ska köpa imorn.
Skulle egentligen på detektivbyrån nu ikväll med grillsen, men jag kände mig för trött i själen för det, så jag åkte hem i en frostad bil. Varför måste det vara så förbannat kallt för?!?!! Eftersom att det är så snuskkallt ute så ville jag köpa mig en kanada gåsjacka men då blev man tydligen turkstämplad.......Vad ska jag då ha för jacka?!
Nu ska jag gå över till alice och chIlLLlA fett.
Träning och lite mer shopping imorgon.

En bild på min sötaste frisyr som jag alltid ska ha! :) Föreställer en rosett/hjärta/something

Inga kommentarer: