torsdag 13 november 2008

delayed moment

Härlig dag det har varit idag, hoppade över italienskan imorse för jag kände att jag inte kunde något av provet vi tydligen skulle ha, sen några lektioner som visserligen var rätt roliga men äckliga.. Dagen avslutades med retorik och ett tal jag höll om hur man knyter en slipsknut. Skjut mig.
Orkade inte åka buss hem så jag gick till pappa och väntade på att han skulle hem så jag kunde få skjuts, men då skulle han tydligen till purple och måla en vägg, så jag följde med och speglade mig lite.
Roligt att det ska vara 58 minusgrader ute???? Jag vägrar att gå utanför dörren innan jag har fått den jacka jag vill ha, bäst för pappa att han skyndar sig om han inte vill att jag ska frysa ihjäl eller dö av tristess här inne!!!!

Imorgon blir det snuskskola, träna, hem och lösa korsord. Lördag blir det umgänge hos
emma som bor typ i Uppsala, det ska bli en utmaning:)
Men nu ska jag dricka vasser.

Inga kommentarer: