onsdag 12 november 2008

Instruktion tack

Igår var jag på bio, en mycket bra film med en av mina favoriter, Scarlett johansson. Bion hette Vicky cristina barcelona och är absolut sevärd tycker jag. Idag började jag 12.20, hade tre lektioner och jag kände mig fruktansvärt äcklig och osminkad, så jag var lite off på allt. Efter skolan blev det helex och träning med alice, skaffade mig en ny turkvän där, alltid trevligt. Sen gick vi till barista och åt pasta. MMMM, det var väl ungefär i samma klass som skolmatens pasta. Dit återvänder jag aldrig mer.
Efter pastan sprang jag och alice till hedbergskas aula i 500 minusgrader för att se esteternas höstkonsert som var mycket bra, mattan gjorde bäst ifrån sig as usual.
Fick skjuts hem och sen satte jag mig här och försökte hitta en bild som visar en instruktion på hur något fungerar, men jag hittar inget bra? Hjälp mig!

Helgen är planerad och nu blir det läggdax! Imorgon väntar en äcklig skoldag som jag inte ser fram emot...adjö.

Inga kommentarer: