måndag 24 november 2008

say something stupid

En månad kvar till julafton och här sitter jag och är mer skolless än jag någonsin varit, funderar strongt på att hoppa av skitN, åt sushi med erika, hade bara en lektion på skolan för den sista var inställd, då gick jag och tränade sen tog jag en buss hem. Träffade Robin på bussen, härli.
Jag ser på det sämsta tv programmet ever så jag har asont i huvet...extreme homemakeover?? Allt är överdrivet och sen Stina berättade att alla sånadär tvprogram bara är på låtsas och har manus i sig så ser jag aldrig mer på tv. Varför ska man ha en tvshow när det inte ens är på riktigt??? Typ mitt favoritprogram Jerry springer show, eller a shot at love with Tila tequila har jag numera lagt på hyllan. Nä jag blir förbannaddd och trött i själen.

Kan pappa komma hem nån gång så jag får mat och sen kan åka till mamma och hämta min tyska knarkarfilm som jag vill se?!!? Tack på förhand.
Nu ska jag gräva ner mig. Ge mig helg, tackkkkkkkk.

Snigging

Inga kommentarer: