söndag 28 december 2008

Ett hjärtligt födelsedags-grattis

Allt jag egentligen vill skriva är Hej hej, hallå dagboken, idag har jag inte blivit av med oskulden igen, det är nionde gången den här veckan och här ligger jag och luktar svett i mammas gamla trosor. Tack pappa. Men...Det känns som en uttjatad replik så därför skriver jag bara Hej bloggn.
Nu är julen förbi igen och snart är det ett nytt år. Positivt? Ja. Jag ska avge massor med nyårslöften som jag måste hålla och starta om min livsstil helt på en ny kula... Lycka till!

Imorgon ska jag träna för första gången på två månader, städa as usual och dricka massor med vatten, har nämligen aldrig haft så här mycket acne, blir lätt att missta mig för en pizza.

Dagens humör: Svulligt, ont i ryggen och dålig hy.
Dagens klädsel: En hellila plyschdress.
Dagens saknad: Stina.
Dagens längtan: Vår och sommar.

Nu ska jag se på lite disney...Pussss....

Inga kommentarer: