söndag 18 januari 2009

Barnen från frostmofjället....

Yoooooyo!
Igår åkte jag och erik hem till maja på lite kalas, det var faktis askul där! Till och med robin kom förbi en sväng, kul att träffa den karln också. Sen tog jag och erkan bussen hem till honom vid 1 kanske, somnade ganska dirr och vaknade tidigt som vanligt.
Va med karn hela dan sen gick jag och städade, pappsen kom och hämta mig, vi köpte med mat från o'learys, och hyrde film och karras. Jag gick hem till alice och såg film + godis, som jag för övrigt är mycket less på just nu... Ska aldrig mer äta äcklet! :-(
Sånu sitter jag mest här och funderar över morgondagen... har massa saker att göra, hur ska jag hinna med allt?!
Nu ska jag försöka få igång min dvd som aldrig funkar...tack för det! Godnatt.

Grattis Lisa nu är vi lika gamla ! : DDD

1 kommentar:

Anonym sa...

Naaw :) Tack igen! Har du slutat i skolan förresten?! Jag ser dig aldrig (: