onsdag 7 januari 2009

Helvetesmaskin

Helvetesdagen. Första skoldan och jag kände mig lycklig över att ha något att göra, någon att få prata med litegrann. Jag kommer på första lektionen, spanska, sätter mig ensam och väntar på att stina ska komma så jag får ha nån att prata ut med.. kommer hon? Nej. Så där sitter jag alone och gör den förbannade SVENSKAuppgiften vi fick? Varför ska vi göra svenskauppgifter på en spanskalektion?
Sen lunch med maria, mys!
MSK med sureva_87 och sen var måttet rågat, då gick jag hem till erik och såg en asbra och häftig film som alla borde se! Handlade om en kille som föddes som typ 90 år, sen istället för att bli äldre med tiden så blev han bara yngre.. spännande faktis.
Åkte hem, spillde sås på mina favoritbyxer och sen satte jag på den här machinen, då har jag pllötsilgt fått ett mail från junkyard som säger att min väska tyvärr var slut????????? ursäkta????? vad ska jag då beställa för väska? :S:S:S:S ????


Ge mig styrka...!!!!!!


<3

Inga kommentarer: