torsdag 22 januari 2009

in the sky

Klev upp 6 imorse, var i skolan på alla lektioner fram till halv fem, så nu är ma nju lite tröttt i själen.. Mentala träningen verkar iaf asbra! Älskar lärarn :D sen efter skolan gick jag runt med alice på staden och letade presenter, hittade en mysig grej. Sen kom erik ner till stan och mötte mig och var skogstokig helt utan anledning, så det var ju trevligt. Sen skulle vi egentligen gå och bada på badhuse, men jag hade ingen som helst lust till det så vi gick hem till honom iställe.

Sen har vi bara druckit vatten och sprungit runt i cirklar på 6 kvadratmeter i tre timmar nu... varför fungerar inte sf.se som det ska? jag vill ju gå på bio idag för guds skull!

Imöra har jag körlektion 11, sen börjar jag min enda halv ett, kommer jag hinna? HMMMM.... får c. Sen ska jag umgås med stina och maja på kvällen, sen lördag blir det perukfest:D Peppy!

HEJdåehhh! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Går du i samma kurs som Kalle igen?:D

Anonym sa...

haha japp! meant to be??

Anonym sa...

Tyyyyyp!