tisdag 17 februari 2009

Sutch

Två lektioner idag, fick tillbaka min rapport som jag tydligen måste göra om? Finns det nåt mer jag hatar än Gunnarhelvetet? Här har man suttit dag ut och dag in i flera veckor och skrivit den förbannade rapporten på 7 sidor med både kropp och själ. Jag har nästan gått in i väggen på grund av den. Sen får man tillbaks skiten, då måste jag göra om den. Det tackar vi för. <3>Efter skolan gick jag och Erik till badhuset för att simma några längder. Mys. Sen hem till honom, där jag somnade... och har sovit där till nu, då jag plötsligt vaknade av att ingen är hemma i hans lägenhet? Bara jag? Var är han?.....Han har åkt till mitt favoritställe i Sundsvall, nämligen Birsta..... 
Nu ska jag gå och gräva ner mig. Börjar 12.20 imorn, skönt. 

Till råga på allt så är det någon som har kommenterat en  bild på min bilddagbok, där den skrev att jag var absolut det fulaste den hade sett. Det förgyllde min underbara dag ännu mer. All min kärlek till dig. Och till Gunnar som sagt. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

men halleau var det min kommentar i förra inlägget du tänkte på? jag menade ju att jag kanske inte var sådär skitsnygg just där. hoppas du inte tror på det du antydde att någon skrev. för det är ju inte sant.

Anonym sa...

haha nej nejenejnejjj! det är på bilddagboken. men det kanske är du som har kommenterat där också..???? på svarta pagen 8)