tisdag 24 mars 2009

Dagen idag.

Började skolan med nån sorts föreläsning hela förmiddan, lunch och en lektion till.

Efter skolan blev det äckligt te på barista med stinis och dzenita sen efter ett tag kom mia och matilda. Efter teande och pratande så var det bara mia matilda och jag kvar. Och en till oinbjuden gäst som våldgästade... En alkoholist som satt och flåsa, grina och dreggla. Hans fru hade tydligen dött igår och det var så synd om honom. Han var multimiljonär, medlem i hells angels och kunde köpa en porsche till mig om jag ville. Efter en tid så började han stöta på mig och ville ha med mig på modellbilder. Ja tack? ELLE!? Jag började typ grina och ringde min räddare i nöden erik, så han kom och hjälpte mig ur denna vackra situation.

Nu ska vi äta vårrullar gudskelov och tack. Som plåster på såren.
Lång skola imorn... hejdå!

Frustration!

Inga kommentarer: