tisdag 3 mars 2009

NYTT INLÄGG

Hej alla mina små chickens!
Igår var jag med rambo och bakade bullar, dom blev mycket goda men mycket fula. Sen åkte jag och erik till birsta där jag fick köpa mina älskade svarta jeansleggings som bara åker ner hela tiden... :( Men dom är snygga iaf.
Imorse åt jag gröt sen gick jag till helex för ett spinningpass. Det droppade svett från mitt hår. Fräscht. Efter det blev det sushi och sen träffade jag alice. Det hände en massa roliga incidenter som jag inte kan skriva här, men det handlar om en videobutik och en jugoslav. Bevare mig väl.

Skulle egentligen ha en heldag med heliåsgänget imorn, men så kan inte jag va med på dagen för jag ska på körlektionshelvete t, så det blir bara middag för min del, men mys ändå:)

Ikväll blir det laga middag med mina två favvisar Alice och Lisa, sen blir det SANNING OCH KONSEKVEEEEEEEENS filmen som vi äntligen har hittat efter tre års sökande!!! Äntligen!!!!!<3


Men herå-

1 kommentar:

Anonym sa...

sanning eller konsekvens:O underbart ju! jag läste boken som jag hittade för inte så längesen. hade inte läst na sen mellanstadiet. farao vad den boken är deppig.