lördag 18 april 2009

Snälla snälla snällaaa

Sedan klockan 16 har jag suttit vid den här datorn och pluggat teori och geografi. Jag är nu klar med fas A & B, så det går ju framååt...hehee..
Sen fick jag ett anfall och kände mig totalt ensam i detta hus så jag har försökt få hit mattan, karin och stina men alla dizzade mig =( istället gick jag och gjorde ett glas saft och lyssnade på caroline af ugglas - snälla snälla. snart tar jag väl självmord?

varför har inte jag körkort?! jag har massor med förslag som jag skulle kunna göra just nu!!! åka och mysa med maria och matilda.. åka på en asrolig fest.. åka på statoil och köpa godis.. ja? men nääääääeeeeeeeeee, vad ska jag med körkort till????!!+?????++++-...

nuu går det över styr här. ska fortsätta dricka saft och plugga.


Inga kommentarer: