måndag 25 maj 2009

JOrå

Lördag tog jag det lilla lugna hela dan, solade en sväng i ett asvarmt väder, men sen blev det åska och blixtrar, jag började nästan gråta och sen gick jag in. Spelade GH i min ensamhet och åt jordgubbar nästan hela dagen.
Åkte förbi och hälsade på ante i hoddas, fick en bit kladdis och film, sen hem. Duscha och klä på mig mina långkalsonger, sen plötsligt stod karlarna utanför mitt hus i en raggarbil. Så det var bara att kasta på sig mascaran och sen åka med. Vi åkte på bilträff i birsta, det blev iris en sväng, sen ett Big Boy-mål. Inne på Boyan blev det slagsmål, så då åkte vi hem till mig och avslutade det hela med en sväng ner i jacuzzin.

Söndag vaknade man och det var ett riktigt toppväder! Gick ner på cafét med polaren pär, jenny och nina, där blev det en blandsallad. Jag råkade nästan ta en ofrivillig springnota på vägen därifrån...lätt att man glömmer att betala ibland... sen gick jag hem och tog det lilla lugna ett tag. In och städa vid sex, sen hämta stina och maja, sen iväg till häljum där det var brännboll med guysen. HELVEDE VAD jag sprang!!! Elleh?...

OCH HELA kvällen avslutades med en rulle hos jimmy med stina och nina. (rim)

SKÖN HELG!

Inga kommentarer: