lördag 20 juni 2009

560

För exakt ett år sedan idag så var jag och jesper i turkiet och hade det bra och hur varmt som helst. Men nu ett år senare sitter jag i juniskär och längtar utomlands igen.
Igår var det midsommarafton. Jag var nykter och körde hela kvällen från 5 på eftermiddan till 4 på morgonen. Körde några idioter och några trevlingar. Men det var det ju värt, alkoholen tär för mycket på plånboken, kroppen och själen, dessutom ska vi ju på PEACE AND LOVE nästa vecka där det antagligen blir en drink eller tre.

Idag har jag bara legat och degat framför världens kanske bästa serie Tusenbröder, som jag för övrigt ser för femte gången. Man blir inte less på det.

Ikväll vill jag på bio och se Baksmällan som tydligen ska vara hur bra som helst? Den verkar värdelös, men jag tänker ge den en chans, så bio blir det nog ikväll.

:)

Inga kommentarer: