måndag 1 juni 2009

Sommarlov

Äntligen juni och äntligen sommarlov för min del! Imorgon åker jag och Maja till Grekland i en vecka och det ska bli det skönaste jag har varit med om på länge.

Helgen har varit legendarisk. Fredag: Karin fyllde år, så vi firade henne. Jag och math började lite lätt med att gå till jop's och ta en fördrink innan resterande medlemmar till middagsbjudningen kom, sen kom dom. Då åt vi god mat och hade kul. Jag och maja åkte till åström i kvissle och umgicks ett tag, sen tillbaks till s tan och in på krogen. Kvällen slutade hos jimmy.

Lördag: Vi såg på min favoritfilm Zingo hela morgonen, och sen åkte jag hem till Alice. Vi solade, köpte godis och hyrde film. Sen såg vi hela Barnen på luna-serien och åt karra. Stina kom. Vi åkte till Emil och Jimmy för att se Zingo en gång till. Där stannade vi hela natten och såg på film.

Söndag: Jag Jimmy Emil & Stina skaffade efterträdde Zingos smeknamn och sen åkte vi till berga för en morgonstund med guld i mun och sola. Precis där vi la oss kom en fet orm och slingrade förbi, men JJ var brave och kastade in honom i skogen. Efter ett tags solande åkte vi vidare till Norra nyhamn och solade istället för lite privacy. Kvällen började med brännboll i häljum där jag höll på att dö, sen slutade den hos Jimmy ännu en kväll för lite lejonkungen.

Nu ska jag packa väskan för imorn åker vi till Grekland. JAha jag hade redan sasgt det nio gånger. PUSS

Inga kommentarer: